دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ ، یک فروشگاه بروز و راهنمای کامل در خصوص کالا های مختلف است. راهنمایی بگیرید ، بررسی کنید و با اعتماد خرید کنید.
دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ ، یک فروشگاه بروز و راهنمای کامل در خصوص کالا های مختلف است. راهنمایی بگیرید ، بررسی کنید و با اعتماد خرید کنید.

آموزش بازاریابی پورسانتی

آموزش بازاریابی پورسانتی


بازاریابی پورسانتی یکی از روشهای بسیار عالی در بازاریابی است. با استفاده از بازاریابی پورسانتی میتوان فروش را چندین برابر کرد بدون این که هزینههای تبلیغات و بازاریابی افزایش چند برابری داشته باشددر آموزش بازاریابی پورسانتی به صورت کامل به بیان مفاهیم بازاریابی پورسانتی و چگونگی پیادهسازی آن پرداخته ایم.

بازاریابی پورسانتی در شکل جدید خود به نام افیلیت مارکتینگ شناخته میشود. افیلیت مارکتینگ اولین بار توسط سایت آمازون به کار گرفته شد و قدرت خود را نمایش داد.

در این آموزش پس از بیان مفاهیم بازاریابی پورسانتی، به آموزش افیلیت مارکتینگ خواهیم پرداختابتدا به شما خواهیم گفت که چطور مفاهیم بازاریابی پورسانتی به افیلیت مارکتینگ تبدیل شدند. سپس اجزا و بخشهای مختلف سیستمهای افیلیت را برخواهیم شمرد.

در این آموزش یک سیستم داخلی افیلیت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. بخشهای مختلف کارکرد آن را به شما نشان خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چطور میتوانید از افیلیت مارکتینگ کسب درآمد داشته باشید.
آیا بازاریابی پورسانتی هنوز استفاده میشود یا یک روش قدیمی است؟

بازاریابی پورسانتی به صورت عمده توسط شرکت ها و کسب و کارهای مختلف استفاده میشود. به دلیل هزینههای بالای رقابت، شرکت ها تمایل دارند که هزینههای بازاریابی و تبلیغات خود را پایین نگهدارند تا حاشیه سود بالاتری داشته باشند.

بازاریابی پورسانتی یک روش بسیار عالی برای پایین نگه داشتن هزینههای بازاریابی و فروش است و بنابراین جایگاهی خاص در استراتژی فروش شرکت ها دارد.

در آموزش بازاریابی پورسانتی به شما خواهیم گفت که این روش با قدرت گرفتن از اینترنت، به شکل تازهای درآمده است که فرصت های بسیار بیش تری را برای کسب و کارها فراهم میکندبنابراین تمایل به آموزش بازاریابی پورسانتی و روشهای آن روز به روز در حال گسترش است.

اگر شما یک بازاریاب هستید و میخواهید از بازاریابی پورسانتی کسب درآمد کنید

۱) در مورد مفهوم کمیسیون و انواع مختلف کمیسیون با شما صحبت خواهیم کرد.

۲) جایگاه شما و نقش شما را در سیستمهای افیلیت برخواهیم شمرد.

۳) در مورد چگونگی کسب درآمد از سیستم افیلیت با شما صحبت خواهیم کرد.

۴) یک سیستم افیلیت را برای کسب درآمد به شما معرفی میکنیمبلافاصله پس از تهیه آموزش میتوانید شروع به کار با این سیستم کنید و از این سیستم کسب درآمد داشته باشید.

۵) روشهای مختلف پرداخت پورسانت در شرکتهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

۶) یک اکسل برای انتخاب بهترین شغل با بالاترین درآمد بین چندین طرح بازاریابی پورسانتی به شما خواهیم داد.

سرفصل های آموزش بازاریابی پورسانتی
درس ۱) تعاریف و مفاهیم بازاریابی پورسانتی

درس ۲) چرا از بازاریابی پورسانتی استفاده کنیم؟

درس ۳) معرفی سیستم های افیلیت و اجزا و مکانیزم آنها

درس ۴) معرفی یک سیستم افیلیت و نحوه کسب درآمد از آن

درس ۵) مزایای افیلیت مارکتینگ

درس ۶) روش ها و مکانیزم های پرداخت در سیستم افیلیت

درس ۷) روش های کسب درآمد از سیستم افیلیت

درس ۸) مدل های مختلف پرداخت در بازاریابی پورسانتی
دو فایل جانبی در کنار این آموزش
۱) اکسل محاسبه پورسانت بین چند طرح مختلف
با استفاده از این فایل اکسل قادر خواهید بود که بین چند طرح پورسانتی مختلف با درصد های مختلف و قیمت محصولات متفاوت، بهترین گزینه با بیش ترین درآمد را محاسبه کنید.

۲) اکسل محاسبه درآمدهای بازاریابان
با استفاده از این اکسل، میتوانید کارآیی بازاریابان پورسانتی خود را با یکدیگر مقایسه کنید. این که هر بازاریاب چه میزان درامد داشته است. همچنین طرحهای تشویقی و پلکانی را نیز میتوانید در این اکسل لحاظ کنید.

مشاهدۀ دورۀ آموزش بازاریابی پورسانتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد