دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ ، یک فروشگاه بروز و راهنمای کامل در خصوص کالا های مختلف است. راهنمایی بگیرید ، بررسی کنید و با اعتماد خرید کنید.
دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ

دیجی آنلاین شاپ ، یک فروشگاه بروز و راهنمای کامل در خصوص کالا های مختلف است. راهنمایی بگیرید ، بررسی کنید و با اعتماد خرید کنید.

۱۶ استراتژی تضمینی برای ساخت لیست ایمیل

خیلی‌ها فکر می‌کنند که ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال ایمیل به حجم زیادی از افراد و سپس افزایش فروش در حالی که این امر به معنای بازاریابی ایمیلی نیست

نکته‌ی مهمی که باید توجه داشته باشید این است که خیلی از این ایمیل‌هایی که در «بانک ایمیل» خریداری شده ذکر شده‌اند، اصلاً وجود ندارند و یا توسط شخص اصلاً چک نمی‌شود. از طرف دیگر بسیاری از این ایمیل‌ها به عنوان اسپم شناسایی شده و در پوشه‌ی هرزنامه قرار می‌گیرند.

برای یک بازاریابی ایمیلی درست و اصولی نیاز است که خودتان اقدام به جمع آوری لیست ایمیل کنید. در این آموزش استراتژی های متنوعی را برای جمع آوری لیست ایمیل به شما معرفی می‌کنیم. کلیه‌ی این استراتژی‌ها و این روش‌ها قبلاً توسط خود ما انجام شده‌اند و از عمل‌کرد آن‌ها و تأثیر آن‌ها اطمینان داریم.

. چرا اصلاً بازاریابی ایمیلی و چه نیازی به جمع آوری لیست ایمیل هست؟
برای پاسخ به این سؤال نیاز است که چند نکته‌ی اساسی را به شما بگوییم.

به طور معمول ۷ بار تعامل بین شما و یک مشتری بالقوه نیاز است تا آن فرد نسبت به شما و یا برند شما و . مجموعه‌ی شما اعتماد پیدا کند و از شما خرید کند. بنابراین احتمال خیلی کمی وجود دارد که افرادی که برای اولین بار با شما مواجه می‌شوند، از شما خرید کنند.

برای جلب اعتماد این دسته از افراد شما باید با آن‌ها ارتباط بگیرید و در طی یک ارتباط مؤثر سعی کنید که حس اعتماد را نسبت به خودتان و مجموعه تان ایجاد کنید تا فرد از شما خرید کند.

یک روش اساسی و یک راه حل بسیار عالی برای ایجاد این ارتباط بازاریابی ایمیلی است. با داشتن ایمیل مشتریان بالقوه شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف به آن‌ها ایمیل ارسال کنید و اخباری را درباره‌ی خودتان، محصولات جدیدتان، محتواهای آموزشی درباره‌ی محصولات تان وغیره را برای آن‌ها ارسال کنید.

. قدم اول در ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی ساخت لیست ایمیل و داشتن لیست ایمیل است که ما به صورت مفصل در این آموزش در مورد آن صحبت کرده ایم

. چرا نیاز دارید که خودتان لیست ایمیل جمع آوری کنید؟
ارسال ایمیل تبلیغاتی هیچ بازده و ثمربخشی ای برای کسب و کار شما ندارد. به خاطر دارم که یکی از دوستانم در سال ۹۲ به من گفت که ۳۰۰ هزار تومان برای تبلیغات ایمیلی هزینه کرده است ولی حتی ۵ هزار تومان هم برایش ارزش نداشته است.

. در مورد ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه و بدون شناخت مخاطبان باید این نکات را بدانید:

. بسیاری از ایمیل های جمع‌آوری شده قدیمی هستند و دیگر اصلاً وجود ندارند.
. تعداد بسیار زیادی از این ایمیل ها در پوشه اسپم یا هرزنامه قرار می‌گیرند و هرگز خوانده نمی‌شوند.
. مواجهه مخاطبان برای اولین بار با شما: اصلاً فرض کنیم که ایمیل شما به عنوان اسپم شناسایی نشده است و حتی مخاطب آن را باز کرده‌است و آن را دیده‌است.
با توجه به این که فرد اولین باری است که نام شما را می‌شنود و تا به حال شخصاً خودش ایمیلش را در اختیار شما قرار نداده‌است، حس بد مزاحمت در او ایجاد می‌شود. این ایمیل بدون اجازه و بدون خواست وی برای او ارسال شده‌است و بنابراین حس بدی در ذهن او شکل می‌گیرد.
عدم خرید برای اولین بار: همان‌طور که گفته شد به طور متوسط ۷ بار تعامل برای ایجاد حس اعتماد و حس مثبت در مشتریان بالقوه نیاز است تا آن‌ها از شما خرید کنند.

. اولین قدم در بازاریابی ایمیلی، تهیه لیست ایمیل و جمع‌آوری ایمیل است. بدون داشتن لیست ایمیل بازاریابی ایمیل معنا ندارد.
ایمیل مارکتینگ پربازده‌ترین روش در فروش است که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد. اگر تا به حال از این شیوه استفاده نمی‌کرده‌اید، حتماً استفاده از آن را در اولویت قرار دهید.
. کیفیت لیست ایمیل جمع‌آوری شده در میزان فروش و سودآوری بسیار تأثیر گذار است و بنابراین برای یک بازاریابی ایمیلی سودآور باید لیست خود را به گونه‌ای سریع و مؤثر تهیه کنید.
تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی برای جمع‌آوری لیست ایمیل وجود دارد ولی آموزشی که همه‌ی این موارد را به صورت یک‌جا ارائه کند وجود ندارد و بنابراین ما تصمیم به تهیه این محصول گرفتیم.
. چرا به این آموزش نیاز دارید؟
احتمال بسیار پایین خرید در اولین مواجهه مشتری با شما
احتمال این که مشتری در اولین برخورد با شما از شما خرید کند، بسیار کم است و بنابراین نیاز است که به طریقی ارتباط خود را با وی حفظ کنید. یک روش بسیار مؤثر و کارا برای این کار، گرفتن آدرس ایمیل او و تهیه‌ی لیستی از آدرس‌های ایمیل و ارسال ایمیل به آن لیست می‌باشد.
 
. فراموش شدن خیلی سریع شما و خدمات تان :
بسیاری از افرادی که برای یک بار نام شما و مجموعه‌ی شما را می‌شوند، به سرعت شما را فراموش می‌کنند. بنابراین لازم است به روش‌هایی سرنخی از آن‌ها را داشته باشید تا مجدداً در زمان های آینده، خودتان و محصولات و خدمات تان را به آن‌ها یادآوری کنید
 
به طور متوسط هر ساله لیست ایمیل شما به میزان ۲۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.
بعضی از افراد ایمیل خود را با جابجایی از شرکتی به شرکت دیگر تغییر می‌دهند. بعضی‌ها تصمیم می‌گیرند به جای یاهو از جیمیل استفاده کنند و …. بنابراین شما باید استراتژی هایی را برای جمع آوری لیست ایمیل و گسترش لیست ایمیل خود داشته باشید.
 

بازاریابی ایمیلی و ایمیل مارکتینگ می‌تواند منجر به افزایش ترافیک، بهبود سئو و مجدداً افزایش ترافیک سایت شما شود.
با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌تواند ترافیک مجددی را روی سایت بیاورید که این بازدید اضافه می‌تواند منجر به خرید و افزایش درآمد شما شود.
به علاوه ترافیک اضافی باعث بهبود سئو و رنک شما در گوگل شده که این موضوع خود باعث می‌شود که ترافیک بیش‌تری از طریق گوگل به سایت شما وارد شود.

. این آموزش برای چه کسانی است و چگوه می‌توانید آن را به کار گیرید؟
. مالکان کسب و کارهای اینترنتی
با تهیه‌ی یک لیست ایمیل و با افزایش سرعت جمع ‌آوری ایمیل، می‌توانید میزان فروش خود را بسیار بالا برده و درآمد بسیاری بیش‌تری برای خود داشته باشید.

. بازاریابان دیجیتال و کارشناسان بازاریابی اینترنتی
بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌های بسیار مهم و مؤثر در بازاریابی دیجیتال می‌باشد. بدیهی است که انجام بازاریابی ایمیلی بدون داشتن لیست ایمیل معنایی ندارد. با تهیه‌ی این آموزش و اجرای استراتژی های ساخت لیست ایمیل، سودآوری مجموعه‌ی خود را افزایش دهید.

. افرادی که به دنبال جذب پروژه در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال هستند
تهیه‌ی لیست ایمیل و ارسال ایمیل و بازاریابی ایمیلی از جانب شما می‌تواند به عنوان یک خدمت بازاریابی اینترنتی شناخته شود و از این طریق می‌توانید کسب درآمد کنید.

مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر 

 

  همچنین بخوانید: 

کسب درآمد با مقاله نویسی

درآمد دلاری در ایران بدون محدودیت

اگه حرفه ای بلدی ، فریلنسری 

آموزش بازاریابی پورسانتی

آموزش بازاریابی پورسانتی


بازاریابی پورسانتی یکی از روشهای بسیار عالی در بازاریابی است. با استفاده از بازاریابی پورسانتی میتوان فروش را چندین برابر کرد بدون این که هزینههای تبلیغات و بازاریابی افزایش چند برابری داشته باشددر آموزش بازاریابی پورسانتی به صورت کامل به بیان مفاهیم بازاریابی پورسانتی و چگونگی پیادهسازی آن پرداخته ایم.

بازاریابی پورسانتی در شکل جدید خود به نام افیلیت مارکتینگ شناخته میشود. افیلیت مارکتینگ اولین بار توسط سایت آمازون به کار گرفته شد و قدرت خود را نمایش داد.

در این آموزش پس از بیان مفاهیم بازاریابی پورسانتی، به آموزش افیلیت مارکتینگ خواهیم پرداختابتدا به شما خواهیم گفت که چطور مفاهیم بازاریابی پورسانتی به افیلیت مارکتینگ تبدیل شدند. سپس اجزا و بخشهای مختلف سیستمهای افیلیت را برخواهیم شمرد.

در این آموزش یک سیستم داخلی افیلیت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. بخشهای مختلف کارکرد آن را به شما نشان خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چطور میتوانید از افیلیت مارکتینگ کسب درآمد داشته باشید.
آیا بازاریابی پورسانتی هنوز استفاده میشود یا یک روش قدیمی است؟

بازاریابی پورسانتی به صورت عمده توسط شرکت ها و کسب و کارهای مختلف استفاده میشود. به دلیل هزینههای بالای رقابت، شرکت ها تمایل دارند که هزینههای بازاریابی و تبلیغات خود را پایین نگهدارند تا حاشیه سود بالاتری داشته باشند.

بازاریابی پورسانتی یک روش بسیار عالی برای پایین نگه داشتن هزینههای بازاریابی و فروش است و بنابراین جایگاهی خاص در استراتژی فروش شرکت ها دارد.

در آموزش بازاریابی پورسانتی به شما خواهیم گفت که این روش با قدرت گرفتن از اینترنت، به شکل تازهای درآمده است که فرصت های بسیار بیش تری را برای کسب و کارها فراهم میکندبنابراین تمایل به آموزش بازاریابی پورسانتی و روشهای آن روز به روز در حال گسترش است.

اگر شما یک بازاریاب هستید و میخواهید از بازاریابی پورسانتی کسب درآمد کنید

۱) در مورد مفهوم کمیسیون و انواع مختلف کمیسیون با شما صحبت خواهیم کرد.

۲) جایگاه شما و نقش شما را در سیستمهای افیلیت برخواهیم شمرد.

۳) در مورد چگونگی کسب درآمد از سیستم افیلیت با شما صحبت خواهیم کرد.

۴) یک سیستم افیلیت را برای کسب درآمد به شما معرفی میکنیمبلافاصله پس از تهیه آموزش میتوانید شروع به کار با این سیستم کنید و از این سیستم کسب درآمد داشته باشید.

۵) روشهای مختلف پرداخت پورسانت در شرکتهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

۶) یک اکسل برای انتخاب بهترین شغل با بالاترین درآمد بین چندین طرح بازاریابی پورسانتی به شما خواهیم داد.

سرفصل های آموزش بازاریابی پورسانتی
درس ۱) تعاریف و مفاهیم بازاریابی پورسانتی

درس ۲) چرا از بازاریابی پورسانتی استفاده کنیم؟

درس ۳) معرفی سیستم های افیلیت و اجزا و مکانیزم آنها

درس ۴) معرفی یک سیستم افیلیت و نحوه کسب درآمد از آن

درس ۵) مزایای افیلیت مارکتینگ

درس ۶) روش ها و مکانیزم های پرداخت در سیستم افیلیت

درس ۷) روش های کسب درآمد از سیستم افیلیت

درس ۸) مدل های مختلف پرداخت در بازاریابی پورسانتی
دو فایل جانبی در کنار این آموزش
۱) اکسل محاسبه پورسانت بین چند طرح مختلف
با استفاده از این فایل اکسل قادر خواهید بود که بین چند طرح پورسانتی مختلف با درصد های مختلف و قیمت محصولات متفاوت، بهترین گزینه با بیش ترین درآمد را محاسبه کنید.

۲) اکسل محاسبه درآمدهای بازاریابان
با استفاده از این اکسل، میتوانید کارآیی بازاریابان پورسانتی خود را با یکدیگر مقایسه کنید. این که هر بازاریاب چه میزان درامد داشته است. همچنین طرحهای تشویقی و پلکانی را نیز میتوانید در این اکسل لحاظ کنید.

مشاهدۀ دورۀ آموزش بازاریابی پورسانتی